понедельник, 22 мая 2017 г.

Բարև Ձմեռ


Բարև ձմեռ իմ սիրելի այս օր իրոք ես կասեմ գալտ բարի։Քանի, որ առանց ձյան ձմեռ չի լինի , առանց պապի տոնածառի էլ ինչ ձմեռ ու նոր տարի ցրտաշունչ ձմեռ գալտ բարի տաք հագուստներ գլխարկ, ձեռնոց, էլ ինչ պահոց, հանեք մարդիք ձյուն է գալիս ծառերներ ել են անգամ հագուստ հագնում, շներ կենդանիներ բներ փախնում առջն է խորը քուն մտնում մարդիք ել անգամ ցրտից անկողինն են գրկում , երեկոյան ել անգամ շուտ պարկում ինչքան ել ցուրտ, մութ մեկ , մեկ ել մռայլ տարվա այս եղանակը մի եվ նույն է ես շատ եմ սիրում ձմեռը...
Վոնց կարող եմ չսիրել ձմեռը իմ եվ մայրիկիս ծննդյան օրը է ձմռանը բարեվ ձմեռ գալտ բարի ես քեզ կդիմավորեմ այնքան գրկաբաց ինչպես գալուստը նոր տարվա թող այս տարին բոլորին առողջություն եվ բարին բերի չար մարդկանց հոգիները ձմռան սպիտակ ձյան նման մաքրի եվ փափկեցնի.

ԳԱԼՏ ԲԱՐԻ ՁՄԵՌ ՈՒ ՆՈՐ ՏԱՐԻ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий